FAN!

Nyss hemkommen från ett kallt stall.. usch inte min dag idag och inte idas heller! stackarn. Kommer till stallet och gör iordning hästarna och sen rider vi runt lite sen blir bompa skit sur och smäller till gullan på bakbenet! Jävla häst! så Gullan blev ju då halt och massa skit.. usch vad arg jag belv på bompa! hoppas det blir bättre på gullan iaf och ida jag är grymt ledsen för det som hände <3
Iaf så hade vi u-sek möte sen. och det gick la sådär.. ska iaf ha årsmöte snart och då blir det en ny styrelse.

Nu ska jag duscha och sen plugga*
Postat av: Ida Nilsson
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/ 2010-01-24 / 19:54:42

de är okej, hoppas de blir bra snart. förövrigt har ju min dag vart åt helvete idag så kanske va likabra att detta hände idag oxå ;)


Postat av: Elina
2010-01-24 / 20:18:58

Ursch kunde ju varnat dig att hon är en bitch. Kickar ju mot andra hästar både när hon leds ut och in från hagen och annars med


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?