mjauuw..

Hejw!
Kan ju börja med att berätta lite om gårdagen. Drog till jkpg vid ett ungefär för att gå på min mammas examen och sen drog vi vidare till norrahammar där mina kusiner bor och så var vi där hela kvällen. Jätte trevligt, och vi pratade verkligen om allt! allt från Preventinmedel-Gud-Ridsport-bögar och massa mer! fast intressantas var disskusion om genus perspektivet inom ridsporten. Iaf så drov vi hem framåt tio och när vi kom hem kollade jag på aristocats, haha. den gammla filmen med katterna ni vet!?

Idag vaknade jag vid halv tio ungefär och åt en god frukost med frallor och massa gööt, sen drog jag mig till stallet för att rida Bompa. Det gick bra :)
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och är hungrig. Ska nog snart äta och sen bär det ut i pulkabacken tillsammans med simon,johanna och alexander :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?