Back to Tranås, gött

Nu är jag hemma efter nästan en vecka i stockholmo. Det har varit en mycket trevlig tripp! och jag ska dit snart igen på fest! ;)
Iaf idag så åkte vi med en båt ut i skärgården vilket var superduper tråkigt för ett BARN som jag. Det ända man såg var vatten, snygga hus, vatten, snygga hus, vatten och ännu mer vatten. Visst det är ju fint men det var ingt för mig! efter denna tur som tog halva dagen drog vi hem mot Tranås.
Nu sitter jag här i mitt rum och skrattar åt min bästa vän som just nu yrar runt i Danmark och inte hittar ngt hotell att bo på, de ska nog sova i bilen... haha! gissa vem? så himla typiskt dom!! haha, ily

Imon blire bara att slappa och chilla runt, rensa lite kläder m.m Ska det in nytt i garderonben måste man ta ut nåt.
Förresten en rolig nyhet är att Jeff från USA (släkting) kommer hit den 28 september, awsome!!!
Godennazzzat
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?