Rolling Dice

okej, sorry. Men ibland har man verkligen bloggtorka så då är det inte kul varken för er eller för mig att blogga eller att läsa. Men nu så!
kan ju iaf skriva vad jag gjort idag-INTE ETT SKIT!!!Skulle ju jobbat som planerat med det hade blivit missförstånd så det blir inte jobb förrens på Fredag och tre veckor framåt.. MoneyMoneyMoney...
Så denna dag har jag spenderat framför de två burkarna (tv o datorn) men det har gått det med.

Imon blir det ju då som sagt inget jobb så nu försöker jag få tag på Johanna för att träffas över en fika eller en lunch imon. Har ju inte träffats nu på länge (känns som en evighet) så det skulle ju va trevligt!

Skrev ju förut att jag skulle åka till fasters stuga på onsdag men eftersom jag inte jobbar imon kan det bli att vi drar dit imon eftermiddag ist. It depends on a thing.....
SE YA! PUSSS

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?