sucker for friidrott..

Godmorgon Sunshines! Lördag idag vilket betyder- ingen skillnaden för den människan som har sommarlov. inklusive mig. Inget jobb idag utan bara slapp dag för mig. Ikväll blir det mys med johanna och innan dess vet jag inte. Hoppas att hon hör av sig snart, den lilla sömntutan..
Funderar lite på stan idag, har lite saker jag skulle behöva.. men vet inte om det är långlördag idag eller inte? är ju det sista helgen varje månad men man vet ju inte nu när det är sommar å allt.  aja, återkommer om planer för dagen!

Dessa dagar har jag verkligen fastnat framför tv för det är ju friidrotts em.. men det gör inte så mkt att jag sitter inne för det blåser ute! haha! drömmer mig bort till barcelona då.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?