Hemma i Tranås

Nu är jag hemma igen efter en weekend i växjö. Självklart skönt att vara hemma men jag har haft en väldigt rolig helg oxså så man ville ju inte åka därifrån direkt. Tänkte berätta lite vad vi gjort denna helg tillsammans och i fredags då så kom jag ju ner vid sex ungefär så då åt vi god mat och snackade oss igenom kvällen och somnade väl vid halv ett ungefär. Sedan var det lördag och då tog vi cyklarna ner till växjö stad och strosade runt där i några timmar där vi shoppade och åt kebab. Sen hem och mysa med film och chips ;) idag då så gjorde vi inte alls mycket var ute lite och sen chillade och sen åkte jag hem. Men det har somsagt varit en jätte trevlig helg <3



Min shopping


Grå tröja- HM
Randig t-shirt- Monki
Grå/vit randig tröja- HM
öronhängen + lila- JC

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?