Nu äre klart!

aj, det är ordet för idag! har ont i ryggen! vet egentligen inte varför men det kan ju bero på ridningen idag. Re först ut på Gullan en sväng och sen lektion på Arona, vilket gick jätte bra! Så nu är jag trött och har ryggont. men jag ska inte klaga!
Startade dagen med ett besök på min gamla skolan, fröafall. Där jag och tre tjejer till hade en liten ''föreläsning'' för kamratstödjarna där. Det var nog uppskattat och det var kul. När vi sedan var tillbaka i skolan var det inte mycket kvar i skolna, det var gött ;)
På mentorstiden fick vi reda på paren till middagen och det blir att jag ska gå med Simon. Vad annars? som alla sa. Lite lustigt det där att vi alltid får vara tsm när det är sånt här med två och två.. tyckte iaf synd om Johanna och Simon att lärarna inte hade överseende med dom, men men så äre ;) och det blir nog bra.
Ne, nu måste jag gå för min rygg klarar inte av en minut till i denna stol... tragiskt men sant
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?