Det är så jävla skrämmande

Hej!
Igår skrev ju ja att jag skulle vakna med ett leende på läpparna och visst gjorde jag väl det tills jag tittar ut genom fönstret och ser att det är halv storm och äckligtJobbigt regn ute.. fan tänkte jag. men fortsatte min dag med ett krystat leende. Sedan vid halv två vare dags för lunch med brudwsen hade mkt att prata om. det var även grymt gott med kina mat. Sedan cykla hem i regnet och sedan vidare till stallet. Innan stallet förändrades mitt leende till ett väldigt sorgset leende, varför tänker jag inte berätta men jag är ledsen iaf. Men jag hade ju lektion i stallet så jag var ju tvungen att åka dit och så hade vi möte med.

Nu är jag hemma och snart kommer nog mamma och pappa de är hos *. Tråkigt att va ensam tycker jag. Sen ska jag kolla på sex and the city 2 som jag hyrde idag.

PUSS
Postat av: jull
2010-11-04 / 01:48:02

<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?