feelings

Måndag..

Fick tillbaka två prov idag och jag är nog inte så nöjd. G- på No men vem fan bryr sig egentligen? ska ju inte gå NV dirket, Hell no!! So:n fick vi med tillbaka och där fick jag VG+ trodde det skulle va snäppet bättre men får se vad betyget blir i jul.. 
Efter skolan blev det hem till Johanna och kolla lite Gossip Girl och sedan kören. Vi sjunger julsånger just nu och det är så mysiigt tycker jag, med massa julsånger. 
Nu är jag hemkommen iaf och känner mif fortfarande såhär kluven på ngt vis (vilket jävla ord då, kluven?) pendlar mellan ledsen och lycklig.. känns jobbigt. 
Hur som helst längtar jag till helgen och till fredag!! på fredag blire fest hos Sara och på lördag blire stockholm med shopping och HÅKAN!!!!!! 

Nu ska jag väl deppa vidare? eller tralla? 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?