Har ändå inget för mig så slänger in en Hiss&Diss



Hiss:
Idag tänker jag Hissa alla underbara människor som finns därute, sånna man stöter på ibland. Som t.ex igår hur många människor träffade inte jag igår både på stan och hos Mathilda som jag inte träffat innan och till och med kanske hade förutfattade meningar om. Men inte då, helt underbara människor! Så glad är jag att man stöter på varandra och faktiskt ta saken i egna händer och gå fram och pratar med folk man inte sett förr. Det är vänskap!♥
Diss:
Dissen idag går till en väldigt intern grej. Igår fick jag nämligen hem en ny halsduk som ni alla såg? och nu är det så att ja hade den på mig igår på kvällen och nu på morgonen vaknade jag med eksem på hakan och runt näsan typ. Mamma tror att det är pga av halsduken, men jag hoppas verkligen inte det. så himla fin och mysig!
Jävla Akryl!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?