Prao

På måndag är det dags för prao för alla i år nio på junkis. Tänkte berätta lite om mitt val och vart jag ska va oså.
Har ju absolut inget annat för mig. ne inte alls.
Iaf i år fick vi ju möjligheten att välja vad vi ville så jag tänkte slå på stort.
Jag hade bestämt mig för att jag inte ville va i Tranås och inte på ngt tråkigt företag som man inte vill va.
Så jag mailade massa ställen i stockholm. För där tänkte jag att det skulle va kul. Mailade bla djursjukus, teatrar, affärer. Men sen kom jag på en sak, en ridskola! vilken suverän idé!
Jag mailade östermalms ridskola och fick napp direkt. Jag var mycket välkommen och ridskolan ligger mitt i ciyt, perffa! ;) börjar 07.00- 14.00 ( time for shopping)
Så där spenderar jag min nästa vecka. Ska bli skönt att komma bort. Bo hos syrran i fem dar, shoppa massvis och mysa med mina bästa kusiner! och massa hästar. kan det blir bättre??
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?