shiiiet.

Sry för dålig uppdatering, men nu är jag här iaf !
Idag var det en kort dag i skolan. Åt pizza på lunchen och sen vare fotbollstunering. Fy fan vad dåliga vi var!!! aldrig vart så dåliga tror ja. Men vi tog oss igenom skiten och kickade ass mot H och kom näst sist. har nog aldrig kommit sist någon annan gång när jag tänker efter..
Efter tuneringen var julle o jag sådär otroligt sega så det tog typ en dag att ta sig hem. men väl hemma åt jag lite sen blev det stallet. Hade barnlektion och sen möte.
Nu har jag även hamnat här. igen. ska ju som vanligt plugga då men det blir ju såklart inte av.
so prov imon ronja, bra tänkt! bra.
Nu blire iaf kungarna va tylösand så jävla dåligt program att det blir bra. Plugg i pauserna..:/
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?