Tåg hit och dit

Tja!
Nu har jag bokat biljetter till växjö i helgen till mig och Lovisa. Tåg blir det..
Hoppas allt löser sig.

Tänkte berätta lite om dagen.
Började 09.25 med engelska sen hade vi mentor, bestämde lite med klasströjorna oså och nu är äntligen motivet och allt det bestämt så nu är det bara få ihop beställningarna så skickar vi iväg det snart! ;)
Efter det va det redovisning på NO så jag redovisade för en åttklass och det gick la bra.
Sen vare lunch och efter det idrott. Johanna och jag tog tiden på alla som sprang terrängen och så kom Simon och Viktor och höll oss sällskap :) sen stack vi till stan med dom + julle och sen tillbaka till skolan för so.
Efter skolan åkte jag och johanna hem till henne och åt och sen träffade vi simon, isack och viktor igen innan kören. sen vare sång och nu är jag här!
Det var väl min dag i korthet!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?