Tur att inte jag ska rösta i år alltså.

Nu sitter jag och kollar på ett debatt program mellan alliansen och det röd gröna paritet på fyran. fasen vad spännande det är! Tycker det är så grymt intressant och kul med debatter och jag älskar att delta i i dom med. herregud, tur att jag inte ska rösta i år alltså för jag vet inte vad jag skulle välja. När man hittar något bra hos ett parti hittar man något dumt i det med. så himla svårt! men nu behöver jag ju inte oroa mig för det för jag är ju bara ynka 15 år!
men nu måste lag slita mig och borsta gaddarna.
sen blir det att läsa lite gossip girl och sen dejta kudden!

sov så sött♥

Postat av: jull
2010-09-17 / 14:13:15

jag kan allt tala om en sak för dig.

jag fick allt upp skon på första försöket.

det var inte alls svårt, nej det var det inte.

HA!


Postat av: bloggen innehavare
2010-09-17 / 14:18:05

omän du rååååao!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?